En aning hög på livet

Efter att Pippo fixat segern igår och tur var väl det då den obligatoriska föreläsningen idag inte var rolig för att uttrycka det milt. Det var desto roligare att luncha med grupp 7, jag och Peter och fiskpinnar och remouladsås och folk undrade nog om vi inte sett mat förut?!

Efteråt var jag tvungen att åka till Willys för storhandel, det ekade i kylen här hemma och Frida var snäll och följde med mig. Imorgon ska vi förövrigt möta upp och plugga, den ni!

Eftersom jag var tröttare än tröttast idag, (jag kunde ju bara inte gå och lägga mig efter fotbollen utan var tvungen att kolla på Andra Avenyn på svtplay också) så har jag sovit i vå timmar. Nu ska jag ut på en kort prommenad och sedan blir det leverpastejsmackor, Idol & Efterlyst kombinerat med CL.

Kommentarer
Postat av: elin

sjukt längesen jag åt leverpastejmackor!

2009-09-16 @ 18:06:05
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0