I väntan på fotbollen...

gör jag denna lista som jag hittade på Elins blogg.

1. Tre ord varför du sist spydde?   För mycket vin (loong time ago...)
2. Vad gjorde du 08:00 imorse?   Åt frukost
3. Vad gjorde du för 30min sen?   Kollade text-teve 
4. Vad hände dig 1995? -   Började skolan om jag inte har helt fel?
5. Vem fick dig att skratta senast?   Veronica 
6. Vilken färg är din borste?   Har 2 svarta och 1 rosa 
7. Vad köpte du sist?   Mat med brudarna igår 
8. Vilken färg har du på din tröja?   Blå 
9. Var förvarar du dina pengar?   På banken 
10. Hur var vädret igår?   Kallt 
11. Vad ser du fram emot?   Mycket! Bland annat Ullared på måndag!
12. Snarkar du?   Det tror jag inte? 
13. Vad är 15?   Gianluca Zambrottas tröjnummer
14. Vilken skostorlek har du?   36
15. Vill du klippa dig?   Jag tror det... 
16. Är du över 25?   Nope
17. Pratar du mycket?   Ja 
18. Kollar du på O.C?   Har aldrig sett ett avsnitt
19. Har ditt namn ett ”x” i det? Absolut inte
20. Känner du ngn som heter Steve?   Nej, men det är en snubbe i Rederiet :P
21. Hittar du på egna ord?   Det händer
22. Är du en typiskt svartsjuk person?   Nej
23. Vad har du för mobil?  En rosa Samsung
24. Vem ringde dig senast?   Veronica 
25. Biter du på naglarna?   Nej, men på nagelbanden. Not pretty!
26. Har du lockigt hår?   Halvlockigt 
27. Vilken konsert ska du på härnäst?    Har ingen inplanerad, men nästa gång Westlife kommer till Sverige åker jag och Jennie!
28. Någon bra person i ditt liv just nu?   Många
29. Hur många gånger har du svurit idag?   1-2?   
30. Vilket ord säger du ofta?   Snygg, snorre
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon?   Jepp
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? Mamma? Pillan?
33. Vad borde du göra nu?   Plugga (som vanligt)
34. Har du något smeknamn?   Inte direkt
35. Sover du mycket?   Ja
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor: Kan inte komma på att jag sett nån? 
37. När var du sist ute?   Ute som "på lokal" som pappa säger - i lördags. Utomhus - Nån timme sen 
38. Har du gråtit idag?   Nej
39. Är du en glad person?   Inte alla dagar naturligtvis, men oftast
40. Har du roligt nu?   Inte särskillt
41. Vad äter du helst?    MAT!
42. Vem var du med sist?   Var? Umgick senast med mina grannar
43. Pratar du i sömnen?   Tror jag inte?
44. Vem kramade du sist?   Frida, när vi gick från Nöjes i lördags
45. Nämn den bästa personen?   Mamma, Pappa, Fjun, Pernilla... (jag kan inte välja EN) 
46. Tycker du om någon just nu?   O ja!
47. Vill du flytta?   Trivs utmärkt här, men klart att jag vill ha egen lägga en dag
48. Hur ofta borstar du tänderna?   2-3 gånger per dag
49. Är du egoist?   Både och...
50. Gillar du att bada?   OM jag gör? Jag ÄLSKAR att bada!
51. Skrattar du åt allt? Beror på humör
52. Vem får dig alltid att skratta?   Karro & Jennie bland annat...
53. Gråter du när du tittar på filmer? Beror naturligtvis på filmen?
54. När grät du senast? När Milan förlorade hemma mot Zürich


Kommentarer
Postat av: jennie

Westlife är ett måste gumman :)

2009-10-14 @ 21:40:32
Postat av: Anonym

HAHA! bara så du vet så kommer jag sno denna lista :P älskar sånt!

2009-10-14 @ 23:07:42
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: elin

Du har visst ett smeknamn. Viveka remeber?

2009-10-15 @ 20:27:04
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0