Tacos

Innan vi åkte till Jennie var jag sjukt hungrig - nu är jag sjukt mätt.
Vi har festat på tacos, julmust, chips och juleskum. Desperate Housewives var sjukt bra, men det är hög tid för Bree att göra sig av med Orson! Vi kollade även igenom Jennies kort från Cypern och lite annat, det fanns några "godingar" haha.

Nu sitter jag och kollar på Hells Kitchen, efter det blir det Andra Avenyn på webbteve och sen tack och godnatt, imorgon runt 10 kommer Frida och Alma hit och jag ska agera juridik-fröken.
Frida hämtade förresten ut biobiljetter till Luftslottet som sprängdes som vi ska se på lördag, är grymt taggad!


Kommentarer
Postat av: elin

Åh den filmen vill jag med se!!

2009-11-25 @ 10:18:30
URL: http://niile.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0