Kiwi

Har föreläsning denna tisdag mellan klockan 10.15-15.00, eftersom det regnar kommer Frida som vanligt och hämtar upp mig, hon är helt suverän! Efter föreläsningen blir det nog en sväng förbi gymmet och ikväll kommer Karro hit och myser, äter och kollar på Desperate Housewives. Ryktet säger att det kan bli pizza ikväll, låter fantastiskt gott tycker jag!

I detta nu sitter jag med min regelbundna morgonsmoothie, denna gång innehåller den jordgubb & kiwi.
Hur glad blir man inte när man hittar en lapp i kylen där det står "Man klarar sig med en halv kiwi... ♥"
Grannfejden kommer aldrig behöva göra ett besök här... eller ja, inte hos mig och Sanna iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: julia

hörru du, vad använder du för mail nuförtiden?:) skicka något till [email protected] eller på facebook eller på bloggen eller någonstans är du gullig:P

2009-11-17 @ 10:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0