Jag har hittat en ny favorit - kålrot

Veckans sista föreläsning ägde rum mellan 10.15 - 15.00 idag, men imorgon ska jag träffa grupp sju för att dra upp strategier för vårt grupparbete som vi hoppas göra klart innan jul så att vi då kan ägna oss åt de viktiga - familjen och mat! Kommer bli trevligt imorgon, vi har så sjukt roligt i vår grupp, höll på att sätta i halsen flera gånger under lunchen idag för att jag skrattade så mycket. På tal om lunch så längtar jag till morgondagens, då jag får äta resterna från dagens middag - potatis, morötter, rödlök och kålrot i ugn med kycklingfilé och tomat & basilika creme fraiche, underbart gott och vackert för ögat dessutom.
Jag, Sanna och Maria blev sittandes i köket i över tre timmar, så jag har inte gjort så mycket vettigt efter föreläsningen.

Imorgonkväll kommer Karro hit och har tevekväll med mig, det ska bli fantastiskt roligt (som vanligt :D)!


Ugnsbakade rotfrukter med kyckling.
Egentligen föredrar jag tzatziki till men hade ingen vitlök
hemma men det blev gott ändå :)
/ Bree ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va du är duktig!

Jag ser framemot imårrn kväll, ska bli jättemysigt! =D vilken tid ska jag dyka upp? =)

2009-11-11 @ 21:29:54
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0