Fredagsmys

Sov inte särskilt bra inatt, armen värkte och jag frös stundtals, men det stoppade inte mig och Sanna från att hänga på låset i stan. Inledde på H&M och köpte en vardagströja, halsband och en ring som jag är förälskad i.
Ett par affärer till och sen var vi båda urhungriga så vi gick till Amigo och käckade lunch, det var fantastiskt gott som vanligt! Vi var två slagna krigare som mådde ganska kasst, men efter mat och en kopp kaffe (jag avskyr kaffe men var tvungen att göra nåt för att vakna till liv) fick vi några krafter tillbaka.
Hittade en klänning som jag troligtvis ska ha på Elins födelsedagsfest nästa helg, hör och häpna: den är inte svart!
Fick med mig lite annat smått och gott innan vi åkte hem och däckade i varsin säng.

Efter några timmars vila blev det middag innan vi provade dagens inköp. Kort därefter kom Frida och hängde med oss tills vi drog vidare till Jennie där också Karro och Mikaela höll hus. Idol och snacks + trevligt sällskap = en lyckad fredagkväll.

Nu blir det att sova - det är ett som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0