Som ett barn natten innan julafton

Jag får fortfarande gåshud när jag läser Marcus Birros inlägg nedan. Jag är inte mycket för poesi min poeten Birros ord går rakt in i hjärtat, men så är han kanske också den ende poet som skrivit om Paolo Maldini på svenska.

Kunde inte somna igår natt, jag var alldeles för exalterad över att Pillan kommer ikväll, det kändes verkligen som dagen innan julafton när man var liten, eller som när Milan vunnit Champions League, hela kroppen bara pulserar av lycka.

Har spenderat största delen av dagen på Universitetet med gruppen. Världens bästa Frida hade med sig världens godaste blåbärspaj, mums!
Sen jag kom hem har jag lagat köttfärssås som jag och Pernilla ska käka till middag, nu får klockan gärna bli 19.38 så att hennes buss kan rulla in!

Kommentarer
Postat av: elin

antar att ni har det supermys nu :D

2009-05-12 @ 22:03:10
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0