Första Maj

Gårdagen var verkligen helt kanon, gud så trevligt det var :D.
Jag och Karro dundrade in hos Frida och Robin och slog oss ner i en av sofforna för att se hockeyn. Synd att det slutade som det gjorde men vilken bra, underhållande match får man ju ändå säga.

När klockan var runt 20.30 var matchen äntligen klar, alla var hungriga som djur kan jag lova men den var väl värd att vänta på. Klyftpotatis, tzatsiki, beasås, grekisksallad (det är ju så sjukt gott med fetaost så jag vet inte vad), grillade majskolvar och grillat kött såklart!

Pratade med Verro som hållt igång sen klockan 10, mycket roligt samtal. Idag är hon på Grönan och åker vilda musen.

Idag har jag planerat att storstäda här inne, känns motigt men det måste ju göras men inte än. Först ska jag släpa mig ner till Konsum och köpa godis :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0