Vi snacker verkligen bad taste

Var en snabbis på stan idag, köpte en supersöt t-shirt från Monki till Julia i födelsedagspresent, fick släpa mig ur butiken motvilligt, var så sugen på att köpa massa till mig själv för de hade som vanligt så mycket fint men jag lyckades med att inte spendera!

Däremot spenderade jag 45 kronor på mig själv hos Myrorna. Julias födelsedagsfest imorgon har temat bad taste vilket innebär att man ska komma i något galet fult. Jag går in för uppgiften så klart.
Köpte en galet ful "blus" med axelvaddar, skämdes som bara den när jag skulle betala.
Ni får se kreationen imorgon, nu ska jag fortsätta kolla på "Gordon's Kitchen Nightmares"


Hyacint var min "inspiration" till festen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0