Vädret är helt fantastiskt

Så fantastiskt att jag beslöt mig för att skippa föreläsningen idag. Introduktionen brukar vara ganska värdelös och dessutom tycker jag att man förtjänar en dags ledigt (minst) när man gjort tenta dagen innan!
Jag ska snart traska iväg till gymmet i det vackra vädret, tänkte göra ett benpass idag och försöka styrka upp apostlahästarna lite ;)

Sen blir det hem och städa igen, började igår men kör en riktig vårstädning så det finns mycket kvar att göra.
Ikväll blir det iallafall DH och mys i hockeyförorten i Karros sjukt bekväma soffa där förövrigt både jag och Jennie ska bo i sommar. Karro bor nämligen sjukt när den strand där Färjestadlirarna kör sin barmarksträning på sommaren - taget!

Kommentarer
Postat av: verran the man

haha, lite ögongodis till frukosten har aldrig skadat ;) brukar försöka hålla ögonen öppna efter måns eller alexander på morgonkvisten, har aldrig inträffat ja sett dom men, som man säger, hoppet är det sisa som lämnar människan:)

2009-03-25 @ 16:45:50
Postat av: elin

oh! me like!

2009-03-25 @ 22:49:52
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0