Bad Taste Party

Har tagit en liten paus från festandet, följande grejer har jag att berätta:

* Jag är fulast på hela festen, Karro var (hon har åkt hem) god tvåa. Och jag menar fulast inte fullast
* Daniel lånade en klänning av mig som var samma nyans som hans skägg, hysteriskt roligt!
* Två killar har kysst mina fötter, pga att de var så imponerade av mina fotbollskunskaper
* Jag har träffat en tjej från Italien som också älskar Paolo och Pippo och som har pratar italienska för mig, det är så vackert! Jag måste plugga ett år i Italien!

Bilder kommer imorgon, nu måste jag styra upp musiken...


Kommentarer
Postat av: elin

làter som en superfest!!

2009-03-14 @ 16:22:06
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0