Midsommardagen

Dagen började i fullständigt kaos. När jag skulle låsa upp cykeln och bege mig till jobbet så ville låset inte gå upp, varken första, andra eller hundranittonde försöket. Jag över vägde mellan att a) hänga mig själv eller b) ringa en taxi
Jag valde det andra alternativet som ni förstår, taxin kunde dock inte komma förrän om 20 minuter vilket innebar att jag skulle bli sen. Jag provade att låsa upp en gång till och naturligtvis gick det vägen den här gången... skyndade mig att ringa och avboka taxin och sedan cyklade jag i ilfart till jobbet - rekordfart vill jag lova.

Just nu sitter jag på just jobbet, slutar klockan 17 då ska jag hem, käka, kolla på teve och sen sova i hundra år.

Vad kan jag säga om midsommarafton? Det var supermysigt! Frida & Anna hämtade upp mig efter jobbet och sedan drog vi till Kalles föräldrars hus där de duktat långbord ute, med presenning som tak och allt (vilket kom att behövas) jag blev bjuden på sjukt god mat: färskpotatis, gräslökssås, grillspett med majs, paprika, ost, rödlök och massa gott. plus ett fantastiskt gott kött. Tack! Efter maten drog lekarna igång allt jag kan säga är: MITT LAG VANN!
Jag bidrog starkt på tipspromenaden där jag kunde en fråga, nämligen "Vilka lag håller Malin och Martin på?"




Vinnarlaget

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling, jag hade faktsikt tänkt o fråga dig det samma. Kan vi inte bada nån dag? TYp tisdag? Vore UNDERBART! O på kvällen kan vi se allsång tillsammans ;)

2009-06-20 @ 23:00:22
Postat av: verris

låter som de blev en kanonkv'll ändå=D gillade att de va relativt fint vader ändå :)

2009-06-21 @ 01:06:31
URL: http://anderssson.blogg.se/
Postat av: elin

Mysig kväll :)

2009-06-21 @ 12:05:02
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Anonym

du var säkert ocxå superfin ;) ses på tisdag, då ska det stekas!

2009-06-21 @ 19:52:46
Postat av: julia

BRA! jag räknar med att du vinner allt du kan vinna så gör jag detsamma så att vi inte lägger av oss inför tävlingarna tillsammans..

2009-06-22 @ 07:23:11
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0