Måndag igen

I veckan blir det att ställa väckarklockan tidigt, började jobba klockan åtta imorse och ska så göra tills på fredag.
Jag trivs kanonbra på jobbet vilket naturligtvis gör det så mycket enklare att kliva upp. Efter jobbet åkte jag hem och sov en timme, därefter har jag och Robban burit ut vår extremt trasiga och oerhört oattraktiva soffa ur köket och ersatt den med hans gamla skinnsoffa - nice :)

Efter det fick det bli en timmes tupplur innan middag och nu sitter jag och tittar på älskade Rederiet, har en massa osedda avsnitt på tuben. Ser fram emot kvällens Project Runway final.


Imorgon blir det som sagt jobb och på kvällen drar jag ut till Skåre för middag & de desperata hemmafruarna med Karro, Stig och Rolle!

... om någon undrar vilka Stig och Rolle är så är det Karros svärföräldrars katt och hund - mys!


Kommentarer
Postat av: elin

Skönt att du trivs på jobbet :) När kommer du o hälsar på lilla mej då? :p

2009-06-08 @ 21:48:55
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Pillan

Länge leve rederiet :)

2009-06-08 @ 22:12:20
Postat av: Malin

Ja,länge, länge leve Rederiet, Vbk :D

Det var tider hemma hos min farmor på torsdagkvällar ;D

2009-06-08 @ 22:28:59
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0