Confed Cup

Drog igång igår med Sydafrika - Irak, som var den tråkigaste match mina ögon skådat sedan Sverige mötteTurkiet i EM 2000. Nya Zeeland - Spanien var säkert galet kul att se om man håller på España, det gör inte jag och särskillt spännande var den inte heller som ni förstår. Men så idag går de regerande världsmästarna, de medelhavsblå in i turneringen.
Ställningen just nu är 2-1 till Italien och förhoppningsvis släpper inte den gode Buffon in fler mål idag =)

Annars idag har jag inte gjort nånting, någon städning blev såklart inte av, skjuter upp den ett tag till :P
Jobbat kvällspasset ikväll och gör så hela veckan, förutom fredag-lördag då jag jobbar 9-17. Det är det värt när jag ligger på playan vid medelhavet i augusti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0