Tillbaka i Värmland

Efter många om och men!
Försenade tåg, snarkande tanter och missade bussar men nu är jag som sagt äntligen hemma!
Saknar alla där hemma redan men det ska bli roligt att få träffa alla här igen =D

Jag har haft det helt underbart hemma, ätit mammas mat (och Taungs;), träffat alla dudes, haft historens bästa juldag med mera, med mera!

Imorgon är det back to school men resten av kvällen ska jag bara titta på teve och göra ingenting, men innan jag kan göra ingenting på måste jag packa upp ojobbigt!



Världens bästa Verris och hennes karl och katt

Old friends... Jag, Erka och Joaquin el grande

Kommentarer
Postat av: verrisa

STACKARE! snark på tåg är outhärdligt! hon borde pröva sånna där snarkplåster! du skulle ha tipsat ;)

btw så blir du always goodlocking on pictures! :) saknar dig redan! pusss

2009-01-06 @ 21:33:54
Postat av: verris

STACKARE! snark på tåg är outhärdligt! hon borde pröva sånt där snarkplåster, du skulle ha tipsat ;)

btw så blir du always goodlocking on pictures :D

saknar dig redan! pusspuss

2009-01-06 @ 21:36:05
Postat av: ve

trodde inte de ena inlägget kom med så ja fick lov o skriva två, dom e nästan identiska;) finn 5 fel;)

2009-01-07 @ 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0