En annan lista jag snott från Elin

(Istället för att plugga fyller jag i listor och tittar på Wallanderfilmen som jag sett tre gånger tidigare)


FAVORIT
Färg:
Svart, röd, vit och rosa
Mat: Filé Black and White utan Black på Tatung och Mammas mat
Låt: Abba - Knowing me Knowing you
Ämne: Samhällskunskap
Plagg: Tights och en stor tröja 
Skor:  Beror på tillfälle
Ställe: Ett där jag ännu inte varit - San Siro, Milano
Tidning: Hänt Extra
Film: Alla 24 Beckfilmer med Persbrandt och Haber
Bok: De allra flesta av Håkan Nesser, men får jag bara välja en blir det nog: Carambole.

SENASTE

Person som sovit i din säng: Min granne
Person som du pratade med: Pernilla
Person som du gick på bio med: Minns faktiskt inte?
Person som du gick på stan med: Karro och Jennie
Person som du skällde på: Pappa
Låt du hörde: Coldplay - Viva la vida
Gången du åt mat: Runt 17-tiden
Krama: Jennie
Pussa: Inte den jag önskar att det hade varit iaf ;)
Känslan: Trött
Resa: Tillbaka till Karlstad från Skell.
Glädje: Att Inter tappade poäng
Dröm: En jäkligt konstig mardröm
Person du träffade: Min granne Sanna
Pratade i telefon med: Pernilla
Personen du fick sms av: Josefin
Gången du åt 7-eleven korv: Har jag nog aldrig gjort?
Gången du var utomhus: Tidigare idag när jag var på stan
Hela din familj åt middag tillsammans: I måndags, innan jag åkte
Saken du köpte: Skor på Dna
VÄNNER
Har du en bästa vän:
Ja!
Vem säger du allting till: Min bästa vän
Vem känner dej allra bäst? : Min bästa vän och Mamma
Vem finns alltid där: Mamma, pappa och just min bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0