Sista tisdagen i februari

Klev upp vid halv tio, klädde på mig och traskade iväg till gymmet där jag skulle träffa Alma för en liten work out.
En och en halv timme senare var vi i princip döda.

V gick över vägen, till Universitetet och käkade lunch. (Jag och Stefan Holm åt för övrigt samma mat idag)
Alma viskade att jag diskret skulle vända mig om och kolla för att Stefan Holm var där.
Jag skrek "var" och vände mig om, såg honom och höll på att svimma ;)
Föreläsning 13.15-17.00 - fruktansvärt tråkig, förhoppningsvis är den imorgon intressantare.

Ikväll blir det CL, Andra Avenyn, digistivekex och choklad =)


Kommentarer
Postat av: verro

COOOOLT! en kändis :D:D:D en coolt en också:)

2009-02-25 @ 06:41:05
Postat av: elin

Ja juste han jobbar där nu ja :D

2009-02-25 @ 14:11:32
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0