Grupp 7, ni är godkända!

Våran supergrupp fick tillslut börja redovisa och medan alla andra hade skådespel och flashiga powerpointpresenationer körde vi på en gammal hedelig redovisning med 3 OH-bilder.
Vi blev godkända så nu har jag klarat av ännu ett seminarie =)
Dessvärre fick vi en hemtenta som ska lämnas in på måndag, fattar ingenting men hjälps man åt ska det väl kanske inte vara någon omöjlighet.

Jag och Sara har pratat idag om att slå ihop våra födelsedagsfester, så hon kommer hit med folk från Säffle, kommer bli galet kul =D

Ikväll blir det såklart Top Model och Andra Avenyn, det är bäst för dem att det blivit nåt fel så att Kimpa inte har HIV annars kommer jag inte vara särskilt glad!

Kommentarer
Postat av: elin

åh, tänk om inte jag kan komma :(

2009-02-10 @ 18:33:48
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0