Det är bara att gratulera grannarna i väst

Herregud vilken skidskyttenation 1,2,3,4 och bäst och snyggast av dem alla var som vanligt Ole Einar Björndalen som tog sitt 9e individuella guld. Förhoppningsvis kommer det 10e i jaktstarten imorgon.

Alla hjärtansdag idag, mysigt! Fick just världens finaste sms från min bästa vän som jag saknar så brutalt mycket.
Fick ett superfint kort av mamma och pappa som innehöll lite pengar och sen stod det att jag skulle gå och köpa mig choklad och geléhjärtan. Funderar på att unna mig en Ben & Jerry's också eftersom maken i Milano verkar ha glömt bort vad det är för dag idag ;)


men jag förlåter honom, han har suttit på presskonferens inför derbyt hela morgonen.

Kommentarer
Postat av: elin

haha din stackare.. glömde han bort dej :p

2009-02-14 @ 16:32:01
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0