That's because I'm a good old-fashioned lover boy

God morgon!
Jag måste verkligen erkänna att julkalendern verkligen överträffar mina förväntningar. Imorgon börjar jag dock inte förän klockan 13.15 så vi får se om det blir reprisen 18.45 då kanske.
Idag väntar föreläsning 10.15 - 15.00, sen hoppas jag att Sanna sitter i köket och pluggar när jag kommer hem för då blir det att slänga sig på den andra soffan och läsa lite.

Kvällen blir lugn med fotbad, teve och Rederiet :)


Min disklåt, sjunger den alltid för Sanna när jag diskar ;)


Kommentarer
Postat av: Daniel

åååååååååh rederiet.. min FAVVO!

Vilken säsong??

2009-12-02 @ 11:59:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Granne

Älskar när du sjunger din disklåt! Du sjunger nääästan ännu bättre! ;D



klart jag är i köket när du kommer hem. Är bara vid datorn nu, för att jag äter ;P

2009-12-02 @ 12:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0