I've got a feeling

Unnade mig en riktig sovmorgon idag, klev upp för att käka frukost och kolla på skidskyttet. Det är ju som kanske bekant bara 2 skjutningar i sprint, vilket jag tycker är synd eftersom det tar slut så fort, men vi har ju herrarna kvar att se fram emot och sprint i längdskidor däremellan.

Nu ska jag jag föna håret och packa ner lite grejer jag behöver ha med mig till Arvika, typ mjukisbyxor och tandborste.

Btw: Dagens avsnitt av Sunes Jul när Rudolf vallar skidor är en riktig klassiker!
Peter Haber är så jävla bra, varesig han spelar borttappade Rudolf, Kommissarie Beck eller mördande sexgalning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! vi såg oxå på när Rudolf vallar skidor, sjukt roligt! =)

2009-12-05 @ 12:42:14
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Emma

Men Malin inget klår avsnittet med julstädningen och tuss! julbaket kommer inte långt efter!



puss kussen!

2009-12-06 @ 09:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0