En vecka

kvar till julafton. Jag har en brutal längtan efter julmat, ska bli så underbart gott. Julklapparna ska inte bli helt fe de heller, vare sig att få eller ge. Och medan det är en vecka kvar till julafton så är det bara fem dagar kvar tills jag får träffa Pillan, Mamma, Pappa, Fjun och Staffan Gattuso ♥.

Dagen har spenderats till stor del framför teven och skidskyttet, de svenska (två) tjejerna är så duktiga!
Dessutom är jag nästan klar med min hemtenta - 38 dagar innan den ska lämnas in! Vissterligen är det andra uppgifter som ska göras men den här på fem sidor är den största.

Imorgon siktar jag på att skriva klar den, har lite kvar och sedan på kvällen kommer Karro hit på fredagsmys :)

Nu ska jag snart göra mig en stor kopp rött-te, några mackor och mumsa på en lussebulle.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: elin

Åh kan inte du skicka hemtentan till mej? Vore kul att få läsa den :)

2009-12-18 @ 09:36:27
URL: http://niile.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0