Två veckor till sol, bad och färgglada drinkar

14


Fick med mig en hel del smått och gott från IKEA igår. Nytt duschdraperi, sängkläder, tallrikar och lite annat som piffar upp vardagen.

Dagen har spenderats på stan. Jag, mamma och pappa käkade lunch på Amigo och sedan gick pappa till hotellet och läste "Berättelse om Herr Roos" som han lånat av mig medan jag och mamma tog en sväng på stan.
Min snälla mamma köpte ett par jeans till mig, jag hatar att köpa jeans eller inte att köpa dem men att prova jeans är inte direkt det roligaste. Tog en Chai Latte på Wayne's innan vi gick tillbaka till pappa på hotellet.

Vi har tvättat och käkat middag tillsammans hos mig, imorgon åker de. Kommer kännas ruskigt jobbigt men jag har ju något att se fram emot, minst sagt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

38 grader, INTE fel alls!

Nu är solkräm inhandlad, men det finns saker kvar att shoppa innan resan! Saknar dig! Puss

2009-08-04 @ 16:26:44
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0