Mot stan... så småningom

5

God morgon! (nåväl både Pillan och Jullan har redan varit uppe ett x andral timmar)

Idag borde jag verkligen städa, idag kommer jag verkligen inte att städa.
Däremot ska jag ner på stan med Karolin och se vad man kan hitta för roligt där. Helt tomhänt kommer jag inte hem eftersom resorb står på inköpslistan, tandkräm likaså - rolig shopping med andra ord :P

Ikväll är det vänskapsmatchomgång så efter jobbet blir det en påse chips eller godis (alternativt både och) och zappa runt bland lite olika matcher, blir väl att hitta på Sveriges match och därefter Schweiz - Italien beroende på hur många Milanistas som spelar, annars kan det bli Holland - England som har förutsättning att bli en riktigt underhållande match.

Ikväll kommer ju den solklara ettan på den åtråvärda listan att tillkännages - yummy!

Kommentarer
Postat av: julia

ja det svider ju lite när man jobbat halva arbetsdagen sådär:P

2009-08-12 @ 12:39:10
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0