Heja Rabattcheckar!

Förmiddagens föreläsning gick rätt fort, kursen vi läser nu är intressant men samtidigt sjukt svår. Trött är jag iallafall, känns som sömnkvoten inte riktigt är återställd efter Cypern, jag behöver sova mycket dessutom.
Var supernära på att följa med Sara och Peter en sväng in till stan efter plugget för att köpa ett par skor jag spanat på länge, men ångrade mig i sista stund. När jag kom hem låg en rabattcheck från dinsko (där mina pjucks säljs) i brevlådan - ibland tror jag att de högre makterna är med mig, ganska ofta den senaste tiden.

Nu ska jag vila innan jobbet.


Kommentarer
Postat av: elin

Har du inte köpt dom än? :)

2009-08-26 @ 23:10:54
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0