Dagarna bara springer förbi

10


Snart är det helg igen, skönt även fast jag jobbar stora delar 9-17 på lördag och 11-20 på söndag.
Så det lär inte bli så mycket annat gjort under helgen.

I natt drömde jag att det var en timme kvar tills tåget mot Göteborg och Landvetter skulle gå och jag hade inte börjat packa överhuvudtaget, panik var ordet eftersom jag gärna packar en vecka i förväg. Jag tar drömmen som ett tecken på att jag ska gå ut i solen och skriva en packningslista idag. Jag tycker det är rätt roligt att packa men att packa upp är lätt topp 10 på de tråkigaste sakerna man kan göra! Min resväska kan stå ouppackad i en vecka efter jag kommit hem :P

Tanken  var att jag skulle spendera dagen med världens bästa Karro men stackarn var tvungen att jobba så jag får försöka underhålla mig själv på bästa sätt tills jag börjar jobba klockan 17, sen blir det hem och sova så jag orkar upp och jobba imorgon också.

Ta hand om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0