Tjejkväll

Nu ikväll har det varit tjejkväll på stan i Karlstad vilket betyder massor med extrapriser och att alla affärer (utom H&M) har öppet till 21.

Jag investerade bland annat i den här supermysigt tröjan från Gina Tricot:
Karro och Jennie som jag var på stan med kallar den "Norrlandströjan" pga de två renarna :P

Efter shoppingrundan åt vi en mycket sen middag på Kebabhouse (love) där också två cider slank ner.
Därefter bar det iväg mot nattklubben Arena, gratis inträde för alla studenter på torsdagar och cider och öl kostar 25:-, sweet! Det fick bli en tidigkväll ikväll eftersom jag måste vara på Universitetet klockan 8 imorgon, men roligt har jag haft det :D

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0