Jag tror att vi är sämst i världen

-eller iallafall i Serie A. I hur många säsonger som helst nu har vi alltid fått möta handbollsförsvar (mer eller mindre) och ändå har vi inte lyckas komma på ett motdrag som är riktigt effektivt.
Gattuso och Seedorf ni får se till att bli skadefria nu!

Och Ancelotti jag är ledsen men jag tror att det är dags att ta ett kliv tillbaka, kanske?
Se till att vi vänder och vinner så kan jag tänka mig att ge dig några matcher till.

Hittills har det funnits två saker att glädja sig åt:
 
* Paolo Maldini är lika vacker som vanligt att titta på
* Milans sportchef sitter i lagets träningsoverall på VIP-läktaren bland alla pamparna. Lagerbäck inspirerad kanske? ;)

Skärpning gubbar!

*Uppdatering* Är det inte Clyde jag ser värma upp. Seedorf in då kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0