Ingen manisk måndag

Idag har jag ägnat mig åt att göra i princip ingenting. Borde naturligtvis ha pluggat men jag kör på den vinnande (?) taktiken att sätta igång kvällen innan. Kommer att sakna att sitta på msn, gråtfärdig och förbannad och skicka mindre trevliga meddelanden om TF till brudarna även om det alltid drog ut på tiden, men det var det värt!

Sitter med en stor mugg skogsbärste och en jordgubbsglass och tittar på friidrott från Lousanne:)


Imorgon ska vi ha flottrace på älven, väldigt gött. Sedan vankas det utgång på Nöjes. Vi får se hur det blir med den saken då jag går i skolan 8.15-16.00 men saturday's a date :)

Kommentarer
Postat av: verran

aurgh! ge mig nollning, och thaifolk som kokar fiskpinnar ;) miss ya :) pok!

2008-09-03 @ 18:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0