Så var det torsdag igen

Var på Universitet klockan 8 imorse, det börjar kännas kan jag lova.
Nu måste jag bara lära mig det jag ska säga inför klassen på måndag, känns skönt att göra bort det så fort som möjligt iallafall :)

Efter vi käkat lunch gik jag hemåt och spenderade en dryg timme med Pernilla i telefonen, hur kan vi alltid ha nåt att säga, det är helt otroligt! Eller bara helt otrolig vänskap!!!

Egentligen var min plan att åka ut till Bergvik och storhandla, men det känns alldeles för jobbigt, jag ska lägga mig och sova istället så får jag handla imorgon, som blir en lugn fredag som följs av festligheter på lördag :)


Zürich - Milan 20.15.

Kommentarer
Postat av: elin

kul att ha en till blogg att läsa :D vad händer i helgen?

2008-10-02 @ 16:03:07
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: Pillan

Det är alltid en fröjd att tala med dig fibi!

2008-10-02 @ 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0