Ny vecka

En sak mindre att tänka på: seminariet är bortgjort och alla klarade det, gud vad skönt! :)
Efteråt gick jag och Elin på Teachers  och åt kycklingfilé med dragonsås och ugnstekt potatis, det var riktigt gott och framförallt trevligt sällskap :)


På vägen hem ringde jag till Pea för uppdateringar ;D
Stackarn hade både mössa och vantar på sig, medan jag idag gick hem i tights och långärmad klänning, utan jacka!


Trevlig resa till min Pernilla somåker till Turkiet idag!


Pratade med Verran igår; hon undrade om hon var en dålig människa för att hon köpte en t-shirt med en hängd nalle på?
Vi kom fram till att det var hon inte men hon kunde ju kanske låta bli att ha den på barnkalas.

Jag saknar min små Korvgummor ♥

Och mitt låånga hår lite också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0