Lördag

Mådde inte som någon prinsessa när jag vaknade första gången klockan 06.
När jag klev upp klockan 11 var det däremot helt okej.

Träffade Karro ute på Bergvik. Vi spande in affärerna, åt kycklingmacka och drack julmust på ett café mitt i köpcentret.
Sedan tog vi en liten promenad till IKEA där en muffinsform till min bror, doftljus, en tillbringare, en ny mjuk huvudkudde och sugrör inhandlades.
Karro var ute efter en adventsljusstake, sån här man har på bordet, med fyra ljus men blev besviken.
Det fanns ingen, däremot en massa julgransbollar. Jag sa åt henne att gå fram till personalen och säga "Ni har en massa bollar men ingen jävla stake!" Ruskigt roligt tyckte vi :D

Sedan försökte vi komma på vad vi ska äta på våran tisdagsdejt som hon, jag och Jennie har varje vecka.
Vi har kört på Tacos och Pizza, någon som har ett bra förslag/recept?




Puss

Kommentarer
Postat av: elin

puss puss babe!!

2008-11-16 @ 11:18:26
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0