Juve - Milan II (4 - 2)

Ciao Ciao Carletto!
Hur mycket det än smärtar mig att säga det så är det dags för Anchelotti att tacka för sig och ta över primaveralaget eller nåt. Coachingen idag var katrastrofal, Zambrottas utvisning mindre smart och Kahka Kaladze är ett skämt!
Var Ronaldinho ens på plan? Varför var Kaka' tvungen att vara skadad? Planen gynnande helt klart Juve men det var inte därför vi förlorade.
Il Capitano överglänste precis ALLA och är den enda som kan gå med huvudet högt från arenan.

Fortsätter det såhär blir det inget CL nästa år heller!

Kommentarer
Postat av: elin

haha! jag gillar fotboll men om man inte skulle göra det skulle man defenitivt börja göra det efter att ha läst din blogg.

2008-12-14 @ 23:23:58
URL: http://niile.blogg.se/
Postat av: julia

alsklingen jag har nyss fatt reda ps resultat osv och jag kan ju inte saga att jag ar ledsen men trots allt ar det en aning synd om dig!!

2008-12-16 @ 03:51:08
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0