En av de bästa känslorna

är när tentan är över och det är den för mig. Vågar inte säga någonting om huruvida jag klarade den men i vilket fall känns det så himla bra att jag har gjort den! Känner att jag är på väg att bli förkyld, men jag överlever.
Vet däremot inte om jag kommer att överleva ännu en natt i mitt rum?! Det är så sjukt STÖKIGT, så stökigt att jag inte vet var jag ska börja... Huvva, imorgon kan jag inte använda mig av "jag måste plugga ursäkten" så då blir det till att både storstäda (garderober och allt) samt tvätta! Hoppas jag hinner ner på stan en sväng också för att kika när Karro tatuerar sig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det hoppas jag med älskling!

2009-10-28 @ 22:28:32
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0