Dan före dan...

Sorry för den usla uppdateringen, dessvärre kommer den att bli lite långvarig. Nu när jag är hemma hos mamma och pappa sitter jag så sällan vid datorn. Plus att det är så mycket att göra och så många att träffa :)

Igår var en FANTASTISK dag! Jag träffade Pernilla. Kah kan inte förklarade, men det behövs inte heller.
Det finns ingen lycka som går upp emot att finna ett hjärta som förstår!

Imorgon är det iallafall årets bästa dag och juldagen kommer inte bli helt fel den heller. Party @ Verro och T's place ;)
och sen träffa alla ute :D

Den första julklappen fick jag redan i fredags. Milan bjöd på en härlig femetta. Jag delar naturligtvis:


Kommentarer
Postat av: verran

niet, dan före dagen :) o korvis stänger kl 20 och ingen människa förstår det, med de e väl som vanligt ;) see you at chrismasday :D puss.

2008-12-23 @ 22:38:00
Postat av: elin

saknar dej med!!

2009-01-02 @ 22:23:09
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0