Nyårslöfte!

Frittan ska åka till Lettland om två helger och vill låna lite kläder. Jag har hittat sju klänningar som jag tror hon kan tänkas gilla, sju klänningar som jag använt max två gånger, de flesta bara en! Jag simmar verkligen inte i kläder och tycker inte att de jag tidigare köpt är det snyggaste som gud (eller snarare Indiska x3, H&M x3, Cubus) skapat men någon jäkla måtta får det ju vara. Mitt nyårslöfte avläggshär och nu: Jag skall icke köpa fler partykläder (med undantag för real special occations)!

Imorgon ska jag hem till Frida och plugga och sedan åker jag och Jennie hem till Karros nya lya (första gången för min del) och lagar middag och skvallrar - det blir KANON!

(Det är förövrigt kanon att ha Sanna hemma också :)


Kommentarer
Postat av: malle

Tack! :)



Gillar ditt nyårslöfte med.. finns ju inga gränser för vilka occations som är real special ;)

2011-01-12 @ 23:28:58
URL: http://maltazar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0