Imorgon börjar det...

Idag har jag gjort min sista dag på Universitetet på ett bra tag, nästa gång jag ska dit är i slutet av mars på muntligt seminarie, i början på juni ytterligare ett och sen är det sommarlov. Eller nja, inte riktigt va? Imorgon börjar jag ju min praktik, känner redan nu hur oerhört nervös jag är men jag får vara mig själv så ska det säkert lösa sig...

Som sagt var på skolan idag för introduktion och genomgång av kommande examinationsuppgifter, därefter blev det en lång lunch med delar av grupp 7♥, åkte och handlade med Frida och sen iväg och simmade några längder.

Nu väntar strax sängen så jag är riktigt utvilad imorgon, har laddat med ansiktsmask och hårinpackning (båda från Body Shop såklart) imorgon kör vi!

Ps: Hur svårt är det inte att hitta den ultimata kurator-praktikant-klädseln? Önskar jag hade ett par brillor.


Dra bort några promille så har du en kurator... typ!
Jag vill ha glasögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0