Hemma i hala Värmland

Resan gick oförskämt smärtfritt, kanske som kompentation för min mardrömslikande resa till Skellefteå.
Nu är jag iallafall hemma. Frida hämtade mig, körde hem mig så jag fick lämna min väska innan vi drog hem till henne och mötte upp Linda och Lovisa för tjejkväll, Tacos och film - gemytligt.

Mindre gemytligt är att det är så halt här i Karlstad att ALLA bussar är inställda. Taxi lär öka sin lönsamhet när krogen stänger ikväll... Som tur var så kunde Lovisa skjutsa hem mig, det tackar jag för.

Nu ska jag in i duschen och sen sova, imorgon ska jag iväg och handla tidigt så behöver jag inte gå ut mer sen, då kan jag parkera mig i soffan framför teven och skidor, skidskytte och fotboll HELA dahen och HELA kvällen, underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill verkligen hitta på något :) Saknar dig med!

2011-01-09 @ 14:20:27
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0