Söndag <3

Av veckans sju dagar min klara favorit!
Gårdagen var kanon, Frida och Robin var på en kryssning till Riga för ett tag sedan och föga förvånade gick de loss i Taxfree-shoppen, så jag och Frittan inledde kvällen med att blanda några goda drinkar sedan drog vi vidare och mötte upp Robin och lite annat folk innan kvällen avslutades på Blue Moon - jag hade jättekul :)

Idag har jag varit iväg och simmat, tänkte att en stund i bastun kunde ånga bort gårdagens synder.
Nu ska jag påbörja en garderobstädning innan jag slänger mig i soffan för att titta på PSV mot AJAX.
Sedan ska det ju vankas söndagsmiddag också...lutar åt grillad kyckling med potatissallad, gud vad gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack älskling! Jag och Jennie pratade om att vi borde ha en filmkväll någon dag snart? :)

2011-02-28 @ 18:42:13
URL: http://nufflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0