Lill-lördag

Har firat med att trycka en påse chips, tyckte jag förtjänade det när Milan gjorde en så dålig match igår.

Dags att glömma, ny match på söndag (min födelsedag för övrigt). Har hämtat ut ett packet som Pillan skickat, men det var tydliga instruktioner att jag inte får öppna förän på söndag, så vad som finns inuti får jag vänta och se. Pillan är klurig, svårt att räkna ut vad jag ska få min gissning är ett nagellack från MakeUp Store...

Har varit på Studiebesök på Särvuxgymnasiet hela dagen idag, det var både roligt och givande, imorgon är det praktik som vanligt på förmiddag, klockan 15 ska jag på ett nytt litet studiebesök hos Överförmyndarnämnden.

Därefter ska jag hem till Frida och 18.30 ska vi vara på Salong Elli för Hudvårdskväll, blir trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0