Fredag imorgon!

Min dag blev bättre.
Den avslutades med kompentensutvecklingsmöte på Landstingshuset där det bjöds på arraksbollan, eftersom många inte kunde komma på grund av det dåliga vädret så blev det extra mycket till oss, hehe!

Imorgon är det som bekant fredag - skönt!
Det absolut bästa med fredagar är fredagsfikat på praktiken. Imorgon är det Karins (som är super-mega-vegan) tur att bjuda, det ser jag fram mot med spänning.

Lyckades kamma hem en liten tipsvinst igår, för att fira ska jag och mina goda vän Frida käka Thaibuffé till lunch, har två Thai-restauranger ett stenkast från "jobbet" så vi får se vilken som behagar bäst.

Hade egentligen tänkt ta en promenad till ICA och köpa torkade aprikoser (som jag hackar och har i yoghurten till frukost, smaskigt!) men vill inte vara ute en sekund mer än nödvändigt idag, plockar lite här hemma och tar ett bad istället.

Kram

Kommentarer
Postat av: julia

haha efter vinterkräk och noll matlust i ett par dagar var det här inlägget lite jobbigt att läsa!!

2011-02-10 @ 22:38:06
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0