Budgetöverskott

Imorgon kommer CSN och jag har (hade) pengar kvar, har lagt undan till ett planerat besök hos frisören till våren, är sugen på slingor tror jag. Resten spenderade jag på H&M på lunchrasten. Rosa(!) chinos, ett lite festligt linne med snygg rygg och så en skjorta, har lite dille på just skjortor - tycker det är snyggt och ser välklätt ut, dessutom tror jag det är en bra kurator-look ;)

På tal om budget så börjar Lyxfällan ikväll, trevligt! Imorgon får jag dessutom lite sovmorgon då jag inte ska in till praktiken, istället ska jag och mina handledare till Uni på förelsning hela dagen, blir bjudna på lunch och hela köret, jo man tackar! Karlstad Universitet verkar ha kommit på hur man lockar studenter till föreläsningar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0