20 februari

20 februari. Klockan är 14.09. Det är exakt 23 år sedan jag såg dagens ljus och gav mamma och pappas liv en verklig mening ;)

Nåväl, det räcker med självgodhet men grattis till mig och grattis till moster Ann-Louise som fyller jämnt idag!
---
Idag är det också på dagen exakt 25 år sedan Milan fick en ny ägare.
Den 20 februari 1986 köpte Silvio Berlusconi AC Milan.
Berluconi är sannerligen inte Guds bästa barn - tvärtom, han är ett riktigt svin!
Ingen kan dock säga annat än att han återigen gjorde Milan till det världslag de röd-svarta är menade att vara.


Milans startelva från tidigt 1990-tal.
Det bästa lag som fotbollsvärlden någonsin skådat!


Kommentarer
Postat av: jocke

vem tycker du är mest underskattad idag (fotbollspelare)



vem är din favourit i juventus och inter?

2011-02-20 @ 14:21:55
Postat av: Malin

Den fotbollsspelare jag tycker är mest underskattad i dagsläget är Massimo Ambrosini.



Min favorit i Juve är utan tvekan Alessandro Del Piero och i Inter så är Javier Zanetti den jag tycker minst illa om.

2011-02-20 @ 14:51:58
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: malle

Gillar den där första meningen :) Vackert! Grattis!

2011-02-20 @ 19:45:50
URL: http://maltazar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0