Kortare tisdagkväll...

Nåväl själva tisdagens kväll är väl inte kortare men våran DH-kväll har varit det. Karro och Jennie har tenta på torsdag och har märkligt nog inte ägnat påsken åt att plugga... ;) Så vi bestämde oss för att skippa middagen och bara köra efterrätt idag, funkade fint det också men nästa vecka är allting som vanligt igen :D

Själv åker jag till Italien på torsdag, i övermorgon, gick det upp för mig under eftermiddagen, har växlat till mig lite euros idag.

Morgondagen är verkligen fullspäckad, har min sista klient mellan 14-15, ska lämna plasma 15.30 och vara hos frisören klockan 17, måste slänga i mig nån middag däremellan, vill inte svimma i frisörstolen, dessutom blir jag väldigt aggressiv när jag är hungrig, haha.
Packat har jag hör och häpnat inte gjort, måste tvätta efter frisören imorgon, samtidigt som jag ser el Clasico, sen ska nytvättade och torkade kläder resväskan, riktigt fullt upp med andra ord men sen är det fem dagars SEMESTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0