Så var det helg igen!

Gud vad jag är trött! Jag och Sanna lagade fiskgryta och drack ett glas vitt igårkväll, sen satt vi uppe länge och pratade :)

Idag har jag varit i skolan, först föreläsning och sedan samtalat med min VFU-anordnare, har dåliga vibrationer inför praktiken men inget katastroftänkande här inte.
Efter Uni har jag och Frida varit allmänt bittra men humöret steg snabbt när jag och Sanna gick ut och köpte helggodis. Provade en affär här nere på Kronoparken som hette nånting med "Orientalisk..." inte den största men en riktig godisbutik, massa gott fanns det, lär komma tillbaka.

Ska mumsa på mitt godis medan jag tittar på Idol från Karlstad ikväll, en god middag ska också hinnas med. Imorgon hoppas jag komma iväg och köpa min cykel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0