Helgen.

På fredagskvällen vankades det festligehter hemma hos Jennie, det var mycket trevligt! Efter många om och men bestämde sig jag och Sanna för att inte gå ut, vi gick hem, satt uppe och pratade och åt till klockan 03 istället, det var givande! Får ta revanch på utgången på inflyttningsfesten.

Lördagen var riktigt seg, ville helst att det skulle ta slut när jag vaknade, tack och lov gjorde den det ganska snabbt.

Idag har jag bara tagit det lugnt. var ute på en kort promenad och utforskade vårt nya område lite, sen har vi käkat en supergod middag bestående av fisk med bland annat saffran och citron med ris, har ju börjat äta fisk nu vilket jag inte ångrar en sekund.

Det var ju förståss underbart att Sverige vann i helgen, men jag saknar mitt Milan, missade ju deras premiär så är enormt ivrig att få se dem lira under 90 minuter, det blir på lördagkväll, borta mot Cesena - då är det dags att visa vad du går för Ibra...

Nu är det bara att slänga på sig pyjamasen innan TV4Sporten drar igång, i hur många år har man suttit framför fyran klockan åtta varje söndag, tror du Pernilla?
Minst 10.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-06 @ 14:38:25
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, verkligen inte! Tacka vet vi schlagerbaren ;) Saknar dig! Vad sägs om en runda på stan någon dag snart? :)

2010-09-06 @ 14:39:03
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Pillan

Haha jaa minst!!!

Den känslan är underbar:)

Peppe Eng for president!

2010-09-06 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0