Fishpins

Var iväg och lämnade plasma för sörsta gången på nästan fyra månader idag, hade glömt bort hur sjukt trött jag blir efteråt. Kom hem, åt lunch och la mig och sov ett par timmar, kände mig fortfarande död när jag klev upp men släpade mig iväg och tränade spinning med Jennie.

Under hela spinningpasset tänkte jag (som vanligt) på mat. När jag kom hem lagade vi fiskpinnar, kokt potatis, rivna morötter och rörde ihop majonäs, basilika, citronpeppar, svartpeppar och timjan - jag lovar att den vardagsmaten var himmelsk!

Denna onsdagskväll får avslutas i soffan med TV3:
- Superstars
- Efterlyst
- Hell's Kitchen (Älskar Gordon! Fjun har "tvingat" mamma att köpa hans kokbok ♥)

Hörs imorgon, det kommer bli en rolig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0