En ganska aktiv dag

Dagen inleddes med föreläsning innan jag och Frida käkade lunch och åkte ner på stan. F:et shoppade och jag hämtade ut mina Rhodosbilder, slänger kanske upp några här på bloggen nån dag, finns några på facebook för den som möjligtvis är intresserad :P

Efter shoppingrundan hämtade jag min cykel från servicen och mötte upp Sanna på Willys, handlade och cyklade hem. Tog en powernap och sen gick jag iväg och tränade, tänkte egentligen skippa det men så tänkte jag att "vad fan...".

Nu ska jag kolla på Van Veeteren och äta chips,
imorgon står studiebesök, seminarium och förfest på agendan, annars blir helgen lugn med mycket fotbolltittande och god mat, tjuvstartade redan ikväll med en utsökt lasagne.


Det finns ju platser och platser att sova på.
Staffan Gattuso valde under bilen i somras, ser ut som om han
blivit överkörd - hemska tanke!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle man verkligen kunna säga ja.. :P

2010-09-24 @ 18:56:29
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: elin

haha! sköning

2010-09-26 @ 10:40:35
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0