Den årliga höstförkylningen har slagit till!

Har förmodligen satt världsrekord i antal nysningar de senaste dagarna... nu är jag dessutom väldigt tät i näsan och halsen värker, men jag ska nog överleva den här gången också.

Idag har det inte blivit mycket vettigt gjort, förutom att läsa två kapite ut kurslitteraturen, släpade mig ut på en liten promenad också, för att syresätta hjärnan och köpa Fishermans.

Ikväll är det säsongspremiär för både Efterlyst och Hell's Kitchen, trevligt, det ska jag fira med te, taxfree-karamell och kanske en leverpastejsmacka.


Kommentarer
Postat av: julia

men kul! stackare, hoppas det inte blir långvarigt !

2010-09-08 @ 21:19:26
URL: http://etthundrasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0