BlogAward




Fick en blog award av världens bästa Karro, och i detta priset ingår det att berätta 7 saker som ni kanske inte visste om mig:


1. Varje dag spelar jag tre omgångar kungen på datorn – varken mer eller mindre. Inbillar mig att det håller min hjärna i trim.


 2. När jag var yngre hade jag en pärm fullmatad med Lotta Engberg-bilder urklippta ur olika dag-/kvälls och veckotidningar, såg jag en tidning där Lotta var mer så var det bara fram med veckopengen och spendera. Varje fredag hade jag dessutom med den till skolan och visade upp den under roliga timmen. (Ps: Pillan hade också en)


3. Jag har tvångsmässiga rutiner när Milan spelar match, håret måste vara uppsatt i hästsvans och jag kysser i tur och ordning klubbmärket på halsduk1-matchtröjan-halsduk2.


 4. Jag är oerhört blödig när det kommer till djur. Den film jag gråtit allra mest till är utan tvekan ”Air Bud”. När jag var liten och såg ett djur på teve eller i verkligenheten frågade jag alltid mamma eller pappa ”var är djurets mamma?”


 5. Jag är pedant i den meningen att jag alltid sorterar saker och ting systematiskt och har jag tillexempel på en föreläsning skrivit en sida som jag inte tycker ser snygg nog ut måste jag genast skriva om den.


 6. Jag har lämnat en festivalförfest klockan 18.30 för att skrikandes kolla på EMD


7. Jag sover med min rosa nalle Karl varje natt och har så gjort under alla mina 22 levnadsår 


Skickar vidare detta pris till ett par bloggar som jag tycker förtjänar det:

Jullan  Erika  Elin  Sarah

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är verkligen en loveable person älskling! så jävla skön!

2010-09-13 @ 17:31:37
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: Kusin

Du är Kung kusse! Jag diggar dig, trots Lotta och din systematiska organisation, som jag tidigare satt diagnos på. Men det kan ju även vara en miljöskada från din mor och far :)

2010-09-13 @ 19:26:25
URL: http://sarahbakar.blogspot.com
Postat av: julia

hahaha men emd finns det ju någon som känner till, iallafall jag som skrek där bredvid dig;) (fia minns ju troligtvis inget av det så hon behöver du ju inte oroa dig för höhö)

2010-09-14 @ 07:31:59
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: Pillan

Det var inget jag inte visste;) hehe duuuuuuuuu är bäst utan protest!

2010-09-14 @ 15:23:01
Postat av: kusinen på "landet"

åh kalle, nästan så man saknar dessa kvällar i sängen med godis surr o inte minst Kalle=)

2010-09-26 @ 16:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0